dilluns, 12 d’octubre del 2009

Escacs a Gainesville

Ahir vaig estar fent un te per un dels bars del centre de Gainesville. Em va sorprendre la quantitat de gent que jugava a escacs pels voltants. Quatre o cinc, no flipéssim pas. Fins i tot a dins del local hi havia un rellotge Saitek com els primers rellotges digitals que vam tenir al Club d'Escacs Cassà.

He estat cercant per Internet si hi ha algun tipus d'associació dedicada als escacs en aquesta ciutat de Florida. Al principi havia trobat la Alachua County Scholastic Chess Associatio, dedicat a ensenyar i promocionar els escacs per a la mainada. Després, i a través d'aquest web, vaig topar amb el Gator Chess Club, una entitat vinculada a la University of Florida. Es reuneixen cada dilluns a les set de la tarda, o sigui que m'hi acostaré per veure com va la cosa. M'he posat en contacte amb el president, Sasha Vaziri, i m'ha dit que cap problema, estan oberts a estudiants i no estudiants universitaris.